Khas Untuk Pengguna [ x ]


KAJIAN KEPUASAN PELANGGAN
PDTHL

alt
Tetapan Semula Kecilkan size fontKembalikan saiz font kepada asalMemperbesarkan saiz font
    T
    T
    T
    T
alt  alt

pdthl

alt   

alt    alt    alt   

Kenyataan Sebutharga Khidmat Pengurusan

KENYATAAN SEBUTHARGA PEJABAT DAERAH / TANAH
BAHAGIAN KHIDMAT PENGURUSAN
 

1.    Sebutharga adalah dipelawa daripada kontraktor-kontraktor Bumiputra yang masih dibenarkan membuat tawaran buat masa ini bagi kerja berikut:

KERJA-KERJA PENYELENGGARAAN BULANAN PENGHAWA DINGIN JENIS BERPUSAT (WATER COOLED PACKAGE UNIT AND DUCTED AIR COOLED UNIT) DI BANGUNAN PEJABAT DAERAH / TANAH HULU LANGAT UNTUK TEMPOH 1 TAHUN (9 FEBRUARI 2017 HINGGA 8 FEBRUARI 2018)

 

2.    Kontraktor-kontraktor yang ingin menyertai sebutharga ini hendaklah:

 

  1. Sebutharga adalah dipelawa daripada Kontraktor Bumiputra beralamat didalam DAERAH HULU LANGAT SAHAJA dan berdaftar dengan Lembaga Pembangunan Industri Pembinaan (CIDB)  dalam Gred G 1 ME dalam DAERAH HULU LANGAT dan berdaftar dengan Kerajaan Negeri Selangor adalah dibenarkan menyertai sebutharga ini.
  2. Pejabat ini menjemput tuan mengemukakan sebyt harga untuk kerja-kerja diatas. Sila kemukakan boring sebut harga yang telah diisi ke dalam sampul surat dan kemudianya dimeterai serta alamatkan kepada Pejabat Daerah Dan Tanah Hulu Langat. Mana-mana kontraktor yang ada GST hendaklah mengambil kira harga termasuk GST.
  3. Borang Sebutharga boleh didapati dari tarikh 19 Disember 2016 (Isnin) hingga  23 Disember 2016 (Jumaat)  di Pejabat Bahagian Khidmat Pengurusan Tingkat 2 (PDHL) dengan menyertakan wang tunai berharga RM 20.00.
  4. Dokumen Sebutharga akan dikeluarkan kepada Kontraktor yang sah sahaja. Bagi maksud ini Kontraktor-kontraktor hendaklah membawa Sijil Pendaftaran Asal Lembaga Pembangunan Industri Pembinaan (CIDB) dan Sijil Asal Taraf Bumiputra (STB), Sijil Asal Pendaftaran UPEN (Selangor), Sijil Asal SSM yang berkuatkuasa, Sijil Asal Perolehan Kerja Kerajaan (SPKK) ,
  5. Borang Sebutharga yang telah diisi dengan lengkap hendaklah dimasukkan kedalam Peti sebutharga di: BAHAGIAN KHIDMAT PENGURUSAN TINGKAT 2 (PDHL) tidak lewat dari jam 12.00 tengahari pada 27 Disember 2016 (Selasa). Borang sebutharga akan dibatalkan sekiranya terdapat:

 

Sebarang pindaan tanpa tandatangan sekiranya ringkas.

Kiraan yang salah.

Borang yang tidak lengkap diisi.

  1. Sebarang pindaan tanpa tandatangan sekiranya ringkas.
  2. Kiraan yang salah;
  3. Borang yang tidak lengkap diisi;
  4. Borang yang dihantar lewat pada tarikh dan masa tutup sebutharga;
  5. Borang yang dikemukakan lebih dari satu daripada syarikat yang sama;
  6. Tanpa menyertakan salinan Sijil Pendaftaran Asal Lembaga Pembangunan Industri (CIDB), Sijil Asal Taraf Bumiputra (STB), Sijil Asal Pendaftaran UPEN (Selangor); Sijil Asal SSM yang berkuatkuasa; Sijil Asal Perolehan Kerja Kerajaan (SPKK) ;
  7. Tanpa menyertakan salinan Penyata Bulanan Akuan Bank bagi Tiga (3) Bulan terakhir.

 


Kemaskini pada 2016-12-15 15:34:08 daripada Administrator

  •  
  • Print
  • Email this page