Khas Untuk Pengguna [ x ]


KAJIAN KEPUASAN PELANGGAN
PDTHL

alt
Tetapan Semula Kecilkan size fontKembalikan saiz font kepada asalMemperbesarkan saiz font
    T
    T
    T
    T
alt  alt

pdthl

alt   

alt    alt    alt   

    Borang Pengurusan E-mel

    BORANG PENGURUSAN E-MEL RASMI KERAJAAN NEGERI SELANGOR


    Terdapat 4 bahagian yang perlu dikemaskini/diisi didalam Borang Pengurusan E-mel yang perlu dilengkapkan oleh pemohon iaitu:-
     

     

    Maklumat Untuk Permohonan Baru

    Bagi ruangan ini maklumat yang perlu diisi seperti Nama Penuh, Jawatan, Taraf Penjawatan, No. Telefon Pejabat, Bahagian/Alamat Jabatan dan Emel (alamat emel pilihan).

     

    Maklumat Untuk Dikemaskini

    Bagi ruangan ini maklumat  yang perlu diisi seperti Nama Penuh, Emel, Jawatan, No. Telefon Pejabat, Bahagian / Alamat Jabatan dan Catatan (Sebab-sebab kemaskini).

     

    Maklumat Untuk Penutupan Emel

    Bagi ruangan ini maklumat yang perlu diisi seperti Nama Penuh, Jawatan, No. Telefon Pejabat, Emel, Alternatif Emel dan Catatan (Sebab-sebab penutupan).

     

    Ruangan Pengesahan

    Bagi ruangan ini perlu di tandatangani oleh Pemohon & Pengesahan Ketua Jabatan serta Tarikh.

     

     


    Setiap permohonan yang lengkap hendaklah diserahkan kepada Unit Teknologi Maklumat (PDHL) terlebih dahulu sebelum di hantar ke Unit Keselamatan & Rangkaian  Bahagian Teknologi Maklumat, Pejabat Setiausaha Kerajaan Negeri Selangor, Tingkat 2, Bangunan SSAAS, 40503 Shah Alam, Selangor Darul Ehsan.

    Permohonan yang di hantar tidak semestinya dipenuhi oleh pihak Unit Keselamatan & Rangkaian sekiranya keperluan akaun email tidak mempunyai kepentingan berkaitan urusan rasmi Kerajaan Negeri Selangor/Jabatan/Bahagian/Unit.

    Borang Pengurusan E-mel boleh di perolehi di Unit Teknologi Maklumat (PDHL) atau muat turun terus Borang Pengurusan E-mel image  .


    Kemaskini pada 2016-05-25 17:36:58 daripada Administrator

    •  
    • Print
    • Email this page