Tetapan Semula Kecilkan size fontKembalikan saiz font kepada asalMemperbesarkan saiz font
    T
    T
    T
    T
Portal Rasmi

PEJABAT DAERAH DAN TANAH KLANG

Klang Daerah Impian, Makmur & Berwawasan
SELANGOR MAJU BERSAMA
office-icon

 

selangorSELAMAT DATANG [ TUTUP X ]
KE PORTAL RASMI
PEJABAT DAERAH/TANAH KLANG

KAJIAN KEPUASAN PELANGGAN

KLIK/SCANqr-code


ADUAN / MAKLUMBALAS KLIK/SCAN
qrcode-aduan

Rahsia MPK kekal efisyen

KLANG, 14 Januari 2016  - Majlis Perbandaran Klang (MPK) menegaskan pihaknya mengutamakan kebajikan pekerja dalam mewujudkan suasana kerja yang efisien dan mesra pelanggan.

Yang Dipertuanya, Datuk Mohamad Yasid Bidin berkata, mereka turut memberi perhatian terhadap hubungan erat antara kakitangan dan pegawai.

“Hasil daripada kerjasama yang erat antara kita akan menghasilkan pasukan kerja yang komited dalam  melaksanakan tanggungjawab dan amanah yang diberi.

“Setiap kakitangan mempunyai peranan dan tugasan tersendiri dan jika dilaksanakan secara bersungguh-sungguh ia akan mendatangkan kejayaan seterusnya memberi kepuasan kepada warga setempat,” katanya pada Perhimpunan Khas MPK, baru-baru ini.

Katanya, beliau mahu melihat Klang menjadi lokasi yang sentiasa diingati hasil daripada kesungguhan kakitangan MPK dalam memberikan perkhidmatan kepada masyarakat seterusnya mewujudkan persekitaran yang kondusif dan selesa untuk didiami.
 
image

Kemaskini pada 2016-05-20 11:46:08 daripada Admin ICT

  •  
  • Print
  • Email this page