Tetapan Semula Kecilkan size fontKembalikan saiz font kepada asalMemperbesarkan saiz font
    T
    T
    T
    T
logo-jata
Laman Web Rasmi

PEJABAT DAERAH / TANAH KUALA SELANGOR

cekap, telus dan mesra

 

w3c

faq-img

Soalan
Lazim

hubungi-kami

Hubungi
Kami

maklumbalas

Aduan &
MaklumBalas

peta-laman

Peta
Laman

Laporan Prestasi Pencapaian Piagam Pelanggan Unit Pelupusan 2021

     

 PRESTASI PENCAPAIAN PIAGAM PELANGGAN UNIT PELUPUSAN

BAGI BULAN JULAI SEHINGGA DISEMBER TAHUN 2020

 

BIL              AKTIVITI           

TEMPOH
 PENYELESAIAN  

JUMLAH
 PERMOHONAN  

  MENEPATI TEMPOH
MASA/STANDARD
  PIAGAM PELANGGAN  

MELEBIHI TEMPOH  
MASA/STANDARD 
PIAGAM   PELANGGAN  

         Jumlah           Menepati   Standard %     Menepati Standard JUMLAH TIDAK MENEPATI STANDARD % TIDAK MENEPATI STANDARD
1 Permohonan Pelupusan Tanah Kerajaan (sehingga Kertas Ringkasan dikemukakan kepada PTGS) 6 Bulan 35 1 3 34 97
2 Permohonan lanjut Tempoh Pajakan melalui Serah Balik dan Beri Milik Semula (sehingga Kertas Ringkasan dikemukakan kepada PTGS) 6 Bulan 64 2 3 62 97
3 Permohonan Permit Bahan Batuan (sehingga kertas Ringkasan dikemukakan kepada PTGS) 6 Bulan 1 1 100 - -
4 Permohonan pemulangan balik bayaran hasil terlebih atau deposit bahan batuan      3 Bulan 1 1 100 - -
5 Memperbaharui Permit Bahan Batuan 3 Bulan 42 42 100 - -
6 Permohonan Lesen Pendudukan Sementara (sehingga Kertas Ringkasan dikemukakan kepada PTGS) 6 Bulan 1 1 100 - -
7 Memperbaharui Lesen Menduduki Sementara bagi setiap tahun dalam tempoh 3 tahun pertama 14 hari bekerja 0 0 0 0 0
8 Permohonan perwartaan tanah untuk tujuan awam. (sehingga Kertas Ringkasan dikemukakan kepada PTGS) 3 Bulan 4 2 50 2 50

 

*Laporan pencapaian piagam pelanggan bagi Pejabat Daerah Tanah Kuala Selangor adalah secara 2 kali setahun.

    

Kemaskini pada 2021-03-05 08:40:22 daripada Administrator

  •  
  • Print
  • Email this page