Tetapan Semula Kecilkan size fontKembalikan saiz font kepada asalMemperbesarkan saiz font
    T
    T
    T
    T
logo-jata
Laman Web Rasmi

PEJABAT DAERAH / TANAH KUALA SELANGOR

cekap, telus dan mesra

 

w3c

faq-img

Soalan
Lazim

hubungi-kami

Hubungi
Kami

maklumbalas

Aduan &
MaklumBalas

peta-laman

Peta
Laman

Laporan Prestasi Pencapaian Piagam Pelanggan Bahagian Khidmat Pengurusan 2018


 PRESTASI PENCAPAIAN PIAGAM PELANGGAN BAHAGIAN KHIDMAT PENGURUSAN

JANUARI SEHINGGA DISEMBER 2018

BIL              AKTIVITI           

TEMPOH
 PENYELESAIAN  

JUMLAH
 PERMOHONAN
  

  MENEPATI TEMPOH
MASA/STANDARD
  PIAGAM PELANGGAN  

MELEBIHI TEMPOH  
MASA/STANDARD 
PIAGAM   PELANGGAN  

         Jumlah           Menepati   Standard %     Menepati Standard JUMLAH TIDAK MENEPATI STANDARD % TIDAK MENEPATI STANDARD
1 Memastikan prestasi pengemaskinian Profil Peribadi,  Profil Perkhidmatan, dan Pengisytiharan Harta mencapai sekurang-kurangnya 99%. 3 bulan 188 188 100 0 0
2 Menyediakan warga kerja yang berkemahiran dan cekap dengan memastikan semua warga kerja menghadiri kursus 7 hari  setahun 189 189 100 0 0
3 Menguruskan semua baucer bayaran dengan lengkap dan teratur 8 hari dari penerimaan bil dan tuntutan 2721 2568 94 153 6
4 Memastikan kad jemputan bagi majlis anjuran jabatan diurus dengan teratur dan efisyen. 3 hari sebelum majlis 19 19 100 0 0
5 Pengurusan Aduan Awam
        a) Mengemukakan akuan terima 
        b) Mengemukakan maklumbalas aduan.
3 hari bekerja
15 hari bekerja
28 23 82 5 18
6 Mengemaskini maklumat ke dalam Portal Rasmi Jabatan. 1 hari bekerja 68 68 100 0 0
7 Perkhidmatan Meja Bantuan (Help Desk) ICT
        a) Kritikal 
        b) Sederhana 
        c) Biasa
1 hari bekerja
3 hari bekerja
5 hari bekerja
80 80 100 0 0

 

 


Kemaskini pada 2019-08-02 10:24:00 daripada Administrator

  •  
  • Print
  • Email this page