Tetapan Semula Kecilkan size fontKembalikan saiz font kepada asalMemperbesarkan saiz font
    T
    T
    T
    T
logo-jata
Laman Web Rasmi

PEJABAT DAERAH / TANAH KUALA SELANGOR

cekap, telus dan mesra

 

w3c

faq-img

Soalan
Lazim

hubungi-kami

Hubungi
Kami

maklumbalas

Aduan &
MaklumBalas

peta-laman

Peta
Laman

Prestasi Pencapaian Piagam Pelanggan Unit Hasil 2024

     

PRESTASI PENCAPAIAN PIAGAM PELANGGAN UNIT HASIL

BAHAGIAN PENGURUSAN TANAH

BAGI BULAN JANUARI SEHINGGA JUN 2024

BIL              AKTIVITI           

TEMPOH
 PENYELESAIAN  

JUMLAH
 PERMOHONAN  

  MENEPATI TEMPOH
MASA/STANDARD
  PIAGAM PELANGGAN  

MELEBIHI TEMPOH  
MASA/STANDARD 
PIAGAM   PELANGGAN  

         Jumlah           Menepati   Standard %     Menepati Standard JUMLAH TIDAK MENEPATI STANDARD % TIDAK MENEPATI STANDARD
1 Mengeluarkan resit bagi bil-bil cukai tanah yang diterima melalui pos (cek, bank draf, wang pos dan kiriman wang) dari tarikh penerimaaan. 1 hari bekerja 22 22 100 - -
2 Memproses permohonan pulang balik hasil atau deposit bagi permohonan yang lengkap 7 hari bekerja 5 0 0 5 100
3 Memproses permohonan pengurangan denda lewat bagi permohonan yang lengkap 7  hari bekerja  14 10 71 4 28.5

 

PRESTASI PENCAPAIAN PIAGAM PELANGGAN UNIT HASIL

BAHAGIAN PENGURUSAN TANAH

BAGI BULAN JULAI SEHINGGA DISEMBER 2023

BIL              AKTIVITI           

TEMPOH
 PENYELESAIAN  

JUMLAH
 PERMOHONAN  

  MENEPATI TEMPOH
MASA/STANDARD
  PIAGAM PELANGGAN  

MELEBIHI TEMPOH  
MASA/STANDARD 
PIAGAM   PELANGGAN  

         Jumlah           Menepati   Standard %     Menepati Standard JUMLAH TIDAK MENEPATI STANDARD % TIDAK MENEPATI STANDARD
1 Mengeluarkan resit bagi bil-bil cukai tanah yang diterima melalui pos (cek, bank draf, wang pos dan kiriman wang) dari tarikh penerimaaan. 1 hari bekerja 5 5 100 0 0
2 Memproses permohonan pulang balik hasil atau deposit bagi permohonan yang lengkap 7 hari bekerja 11 11 100 0 0
3 Memproses permohonan pengurangan denda lewat bagi permohonan yang lengkap 7  hari bekerja  50 50 100 0 0

 

*Laporan pencapaian piagam pelanggan bagi Pejabat Daerah Tanah Kuala Selangor adalah secara 2 kali setahun.


Kemaskini pada 2024-10-15 11:02:35 daripada Administrator

  •  
  • Print
  • Email this page