Tetapan Semula Kecilkan size fontKembalikan saiz font kepada asalMemperbesarkan saiz font
    T
    T
    T
jata2

PORTAL RASMI

PEJABAT DAERAH DAN TANAH HULU SELANGOR

BERDISIPLIN, AKAUNTABILITI, INTEGRITI, KERJA BERPASUKAN

Faq
Soalan
Lazim
HubungiKami
Hubungi
Kami
Aduan
Aduan dan
Maklum Balas
Peta
Peta
Laman

Sistem Pengurusan Manual Kualiti MS ISO 9001:2015

DASAR KUALITI (KLAUSA 5.2.1)

Bagi memastikan perkhidmatan yang cemerlang kepada pelanggan, pihak PDTHS telah membentuk dasar kualiti seperti berikut:-

 

“Pentadbiran PDTHS komited untuk memberi perkhidmatan yang terbaik dengan berusaha mempertingkatkan kualiti Pengurusan Pentadbiran Daerah, Pembangunan Masyarakat dan Tanah Hulu Selangor secara menyeluruh serta mematuhi keperluan-keperluan dan penambahbaikan sistem Pengurusan Kualiti yang berterusan untuk memberi kepuasan kepada pelanggan”.

 

 

 

Pengurusan tertinggi memastikan Dasar Kualiti:-

 

  • Memenuhi keperluan Pejabat Daerah & Tanah Hulu Selangor
  • Memenuhi peraturan dan penambahbaikan yang berterusan kepada keberkesanan sistem kualiti
  • Difahami oleh wargakerja
  • Dinilai dari semasa ke semasa bagi memastikan kesesuaiannya

 

  • Skop Sistem Pengurusan  Kualiti PDTHS untuk pendaftaran dan pensijilan MS ISO 9001:2015 ialah:-
  1. Merangkumi semua Proses kerja di bawah Pengurusan Tanah iaitu Urusan berkaitan Pelupusan Tanah, Pembangunan Tanah, Hasil, Pendaftaran, Penguatkuasaan dan Teknikal;
  2. Urusan di bawah Pembangunan Fizikal dan Masyarakat;
  3. Pengurusan Perkhidmatan Sokongan Yang Merangkumi Urusan Pembayaran Kewangan, Perolehan Secara Sebut harga Bagi Bekalan dan Perkhidmatan, Latihan , Aduan Pelanggan , Penyelenggaraan (Bangunan,Kenderaan,ICT) Dan Kawalan Khidmat Luar (Kawalan Keselamatan dan Kebersihan).

 

Muat Turun Manual Sistem Pengurusan Kualiti MS ISO 9001:2015 Pejabat Daerah/Tanah Hulu Selangor

Pelan TIndakan Objektif Kualiti MS ISO 9001:2015 image
Pengurusan Tanah || Khidmat Pengurusan || Pembangunan

Pelan Risiko dan Peluang MS ISO 9001:2015

Pencapaian Objektif Kualiti Jan - Jun 2017

Pencapaian Objektif Kualiti Jan-Jun 2018

Pencapaian Objektif Kualiti Jan-Jun 2020

Pencapaian Objektif Kualiti Jan-Jun 2022

Pencapaian Objektif Kualiti Jan-Jun 2023

Pencapaian Objektif Kualiti/Piagam Pelanggan 2024

Objektif Kualit MS ISO 9001:2015 image

Sijil MS ISO 9001:2015 

 


Kemaskini pada 2025-04-16 09:00:33 daripada Administrator

  •  
  • Print
  • Email this page