DASAR KUALITI (KLAUSA 5.2.1)
Bagi memastikan perkhidmatan yang cemerlang kepada pelanggan, pihak PDTHS telah membentuk dasar kualiti seperti berikut:-
“Pentadbiran PDTHS komited untuk memberi perkhidmatan yang terbaik dengan berusaha mempertingkatkan kualiti Pengurusan Pentadbiran Daerah, Pembangunan Masyarakat dan Tanah Hulu Selangor secara menyeluruh serta mematuhi keperluan-keperluan dan penambahbaikan sistem Pengurusan Kualiti yang berterusan untuk memberi kepuasan kepada pelanggan”.
Pengurusan tertinggi memastikan Dasar Kualiti:-
- Memenuhi keperluan Pejabat Daerah & Tanah Hulu Selangor
- Memenuhi peraturan dan penambahbaikan yang berterusan kepada keberkesanan sistem kualiti
- Difahami oleh wargakerja
- Dinilai dari semasa ke semasa bagi memastikan kesesuaiannya
- Skop Sistem Pengurusan Kualiti PDTHS untuk pendaftaran dan pensijilan MS ISO 9001:2015 ialah:-
- Merangkumi semua Proses kerja di bawah Pengurusan Tanah iaitu Urusan berkaitan Pelupusan Tanah, Pembangunan Tanah, Hasil, Pendaftaran, Penguatkuasaan dan Teknikal;
- Urusan di bawah Pembangunan Fizikal dan Masyarakat;
- Pengurusan Perkhidmatan Sokongan Yang Merangkumi Urusan Pembayaran Kewangan, Perolehan Secara Sebut harga Bagi Bekalan dan Perkhidmatan, Latihan , Aduan Pelanggan , Penyelenggaraan (Bangunan,Kenderaan,ICT) Dan Kawalan Khidmat Luar (Kawalan Keselamatan dan Kebersihan).
Muat Turun Manual Sistem Pengurusan Kualiti MS ISO 9001:2015 Pejabat Daerah/Tanah Hulu Selangor
Pelan TIndakan Objektif Kualiti MS ISO 9001:2015
Pelan Risiko dan Peluang MS ISO 9001:2015
Pencapaian Objektif Kualiti Jan - Jun 2017
Pencapaian Objektif Kualiti Jan-Jun 2018
Pencapaian Objektif Kualiti Jan-Jun 2020
Pencapaian Objektif Kualiti Jan-Jun 2022
Pencapaian Objektif Kualiti Jan-Jun 2023
Objektif Kualit MS ISO 9001:2015
Kemaskini pada 2024-08-08 13:04:01 daripada Administrator