DASAR KUALITI (KLAUSA 5.2.1)
Bagi memastikan perkhidmatan yang cemerlang kepada pelanggan, pihak PDTHS telah membentuk dasar kualiti seperti berikut:-
“Pentadbiran PDTHS komited untuk memberi perkhidmatan yang terbaik dengan berusaha mempertingkatkan kualiti Pengurusan Pentadbiran Daerah, Pembangunan Masyarakat dan Tanah Hulu Selangor secara menyeluruh serta mematuhi keperluan-keperluan dan penambahbaikan sistem Pengurusan Kualiti yang berterusan untuk memberi kepuasan kepada pelanggan”.
Pengurusan tertinggi memastikan Dasar Kualiti:-
- Memenuhi keperluan Pejabat Daerah & Tanah Hulu Selangor
- Memenuhi peraturan dan penambahbaikan yang berterusan kepada keberkesanan sistem kualiti
- Difahami oleh wargakerja
- Dinilai dari semasa ke semasa bagi memastikan kesesuaiannya
Muat Turun Manual Sistem Pengurusan Kualiti MS ISO 9001:2015 Pejabat Daerah/Tanah Hulu Selangor
Pelan TIndakan Objektif Kualiti MS ISO 9001:2015
Pelan Risiko dan Peluang MS ISO 9001:2015
Pencapaian Objektif Kualiti Jan - Jun 2017
Pencapaian Objektif Kualiti Jan-Jun 2018
Kemaskini pada 2019-10-24 13:15:53 daripada Administrator