Reset Setting Change contrast to brightChange contrast to originalChange contrast to darkChange to thin layoutChange to default layoutChange to wide layoutChange font size to lower sizeChange font size to original sizeChange font size to large size
T
T
T
T
T
T
Portal Rasmi
KERAJAAN NEGERI SELANGOR
 
selangorSELAMAT DATANG [ TUTUP X ]
KE PORTAL RASMI
KERAJAAN NEGERI SELANGOR

SERTAI KAJIAN KEPUASAN 
PELANGGAN PORTAL SELANGOR


SERTAI KAJIAN KEPUASAN 
PELANGGAN PEJABAT SUK SELANGOR

KLIK/SCAN
qr kajian pelanggan portal
 

KLIK/SCANqr kajian pelanggan suk

Laporan Kajian Keberkesanan Sistem


 

LAPORAN KAJIAN KEBERKESANAN SISTEM

 

 

KLIK PADA LINK BAGI MELIHAT LAPORAN

 

 

1. Sistem E- Tempahan

2. Sistem E-Pas Dan Pelekat Kenderaan

3. Sistem E- Kenderaan

 

 

RESPONDEN SOAL SELIDIK

 

1. Kajian telah dijalankan mulai 28 Mac 2012 sehingga 20 April 2012.

 

2. Responden terdiri daripada kakitangan Pejabat Setiausaha Kerajaan N egeri Selangor serta lain-lain kakitangan jabatan luar yang mempunyai urusan dengan sistem .

 

3. Soal selidik telah di upload di dalam laman web Selangor serta dihantar melalui email.

 

 

SKOP KAJIAN TERDIRI DARIPADA 4 FAKTOR IAITU :

 

A) FIZIKAL SISTEM - menilai dari segi grafik , capaian dan maklumat

 

B) PEGAWAI BERTANGGUNGJAWAB - menilai kecekapan pegawai

 

C) TATACARA SISTEM - menilai kefahaman pengguna

 

D) RESPON  - menilai respon makluman jawapan kepada pengguna

 

 

TINDAKAN PENAMBAH BAIKAN

 

1. Bahagian Khidmat Pengurusan akan bekerjasama dengan Bahagian Teknologi Maklumat bagi memperbaiki sistem berpandukan maklum balas soal selidik .

 

2. Kecekapan kakitangan yang mengendalikan sistem akan ditambah baik dengan mengadakan latihan dengan kerjasama Bahagian Teknologi Maklumat .

 

3. Sistem penyampaian samada dari segi maklumat dan maklum balas kepada pelanggan akan diperbaiki .


Kemaskini pada 2013-12-09 12:01:14 daripada Administrator

  •  
  • Print
  • Email this page