Hari Bertemu Pelanggan Secara Maya Oleh Jabatan Perkhidmatan Awam Malaysia (JPA)
Jabatan Perkhidmatan Awam (JPA) mengadakan Program e-Pelanggan : Hari Bertemu PelangganSecara Maya Bilangan 3 Tahun 2018 pada 24 Mei 2018 (Khamis)
Program e-Pelanggan ini merupakan salah satu platform untuk memaksimumkan penyampaian perkhidmatan JPA bertujuan memberikan peluang kepada pelanggan untuk mengemukakan pertanyaan, pandangan atau cadangan mengenai perkhidmatan dan program JPA secara terus kepada pegawai-pegawai JPA.
Program e-Pelanggan ini boleh dicapai melalui pautan http://epelanggan.jpa.gov.my dan akan dibuka dari jam 10.00 pagi hingga 4.00 petang pada 24 Mei 2018 (Khamis).
Topik perbincangan dalam program e-Pelanggan ini adalah seperti berikut:
- Cuti/Kemudahan
- Tajaan
- Peperiksaan
- Pengiktirafan
- Tatatertib
- Elaun
- Pencen
- Skim Perkhidmatan dan Perjawatan
- HRMIS
- Pertukaran
- Naik Pangkat
- Dasar Perkhidmatan
- Transformasi Perkhidmatan Awam
Unit Komunikasi Korporat, Jabatan Perkhidmatan Awam
Emel : komunikasi@jpa.gov.my
Fax : +603 8889 2217
Kemaskini pada 2018-05-22 15:03:54 daripada Administrator