Tetapan Semula Kecilkan size fontKembalikan saiz font kepada asalMemperbesarkan saiz font
    T
    T
    T
    T
Portal Rasmi

PEJABAT DAERAH DAN TANAH KLANG

Klang Daerah Impian, Makmur & Berwawasan
SELANGOR MAJU BERSAMA
office-icon

 

selangorSELAMAT DATANG [ TUTUP X ]
KE PORTAL RASMI
PEJABAT DAERAH/TANAH KLANG

KAJIAN KEPUASAN PELANGGAN

KLIK/SCANqr-code


ADUAN / MAKLUMBALAS KLIK/SCAN
qrcode-aduan

Prestasi Pencapaian Piagam Pelanggan Tahun 2015 - Unit Hasil


PRESTASI PENCAPAIAN PIAGAM PELANGGAN TAHUN 2015.

UNIT HASIL

PEJABAT DAERAH/TANAH KLANG


 
BIL AKTIVITI / URUSAN TEMPOH PELAKSANAAN PENYELESAIAN JAN FEB MAC APR MEI JUN JUL OGOS SEPT OKT NOV DIS
% % % % % % % % % % % %
1 Menerima bayaran bagi Kutipan Hasil Negeri dan Persekutuan 2 minit bagi satu hakmilik 100 100 100 100 100 100 100 100 100      
2 Memproses semakan dan mengemaskini maklumat di Bil Cukai Tanah (Kaunter Pertanyaan ) 5 minit bagi satu hakmilik 100 100 100 100 100 100 100 100 100      
3 Mengurus Bayaran Pulang Balik Hasil / Permohonan Deposit. ( Untuk dihantar ke Bendahari Negeri Selangor ) 5 Hari Bekerja 100 100 100 100 100 100 100 100 100      
4 Menyelesaikan aduan orang awam berkaitan cukai tanah Maklumbalas dalam tempoh 14 hari 100 100 100 100 100 100 100 100 100      

Kemaskini pada 2018-11-21 22:42:33 daripada Vox Administrator

  •  
  • Print
  • Email this page