Maklumbalas II Hubungi Kami || Soalan Lazim (FAQ) || Peta Laman || Kajian Kepuasan Pelanggan

KAJIAN KEPUASAN

PELANGGAN [ x ]


WAKTU URUSNIAGA DI   KAUNTER UNIT HASIL & UNIT PENDAFTARAN ADALAH DIBUKA SEPERTI BIASA KEPADA ORANG AWAM  

 

        ISNIN -KHAMIS             8.30PAGI - 3.30 PETANG

              JUMAAT               8.30 PAGI - 11.45 PAGI 2.45PTG - 3.30 PTG

 

SEBARANG PERTANYAAN          HUBUNGI TALIAN            03-3289 1010

 

w3c logo
Tetapan Semula Kecilkan size fontKembalikan saiz font kepada asalMemperbesarkan saiz font
    T
    T
    T
    T
 jata  jata2  new_title_6

Laporan Prestasi Pencapaian Piagam Pelanggan Bahagian Perundangan 2020

     


 PRESTASI PENCAPAIAN PIAGAM PELANGGAN BAHAGIAN PERUNDANGAN

BAGI BULAN JULAI SEHINGGA DISEMBER 2020

 

BIL              AKTIVITI           

TEMPOH
 PENYELESAIAN  

JUMLAH
 PERMOHONAN  

  MENEPATI TEMPOH
MASA/STANDARD
  PIAGAM PELANGGAN  

MELEBIHI TEMPOH  
MASA/STANDARD 
PIAGAM   PELANGGAN  

         Jumlah           Menepati   Standard %     Menepati Standard JUMLAH TIDAK MENEPATI STANDARD % TIDAK MENEPATI STANDARD
1 Menyediakan dokumentasi perundangan / kertas kausa  
(Afidavit jawapan/pernyataan pembelaan)
7 hingga14 hari bekerja 1 1 100 0 0
2 Memberi pandangan perundangan berkaitan hal  ehwal tanah 7 hingga 14 hari bekerja (Bergantung kepada kes) 12 12 100 0 0
3 Membuat semakan perjanjian/kontrak PDTKS. 7 hingga 14 hari bekerja  1 1 100 0 0
4 Membuat carian dan mendapatkan salinan bersih warta  kerajaan negeri selangor (permohonan pewartaan mengenai tanah) di Portal Lawnet      7 hari bekerja 40 40 100 0 0

 

*Laporan pencapaian piagam pelanggan bagi Pejabat Daerah Tanah Kuala Selangor adalah secara 2 kali setahun.

    

Kemaskini pada 2021-02-26 13:33:07 daripada Administrator

  •  
  • Print
  • Email this page