Maklumbalas II Hubungi Kami || Soalan Lazim (FAQ) || Peta Laman || Kajian Kepuasan Pelanggan

KAJIAN KEPUASAN

PELANGGAN [ x ]


WAKTU URUSNIAGA DI   KAUNTER UNIT HASIL & UNIT PENDAFTARAN ADALAH DIBUKA SEPERTI BIASA KEPADA ORANG AWAM  

 

        ISNIN -KHAMIS             8.30PAGI - 3.30 PETANG

              JUMAAT               8.30 PAGI - 11.45 PAGI 2.45PTG - 3.30 PTG

 

SEBARANG PERTANYAAN          HUBUNGI TALIAN            03-3289 1010

 

w3c logo
Tetapan Semula Kecilkan size fontKembalikan saiz font kepada asalMemperbesarkan saiz font
    T
    T
    T
    T
 jata  jata2  new_title_6

Prestasi Pencapaian Piagam Pelanggan Unit Hasil 2021

     


 PRESTASI PENCAPAIAN PIAGAM PELANGGAN UNIT HASIL

BAGI BULAN JULAI SEHINGGA DISEMBER  2020

 

BIL              AKTIVITI           

TEMPOH
 PENYELESAIAN  

JUMLAH
 PERMOHONAN  

  MENEPATI TEMPOH
MASA/STANDARD
  PIAGAM PELANGGAN  

MELEBIHI TEMPOH  
MASA/STANDARD 
PIAGAM   PELANGGAN  

         Jumlah           Menepati   Standard %     Menepati Standard JUMLAH TIDAK MENEPATI STANDARD % TIDAK MENEPATI STANDARD
1 Mengeluarkan resit bagi bil-bil cukai tanah yang diterima melalui pos (cek, bank draf, wang pos dan kiriman wang) dari tarikh penerimaaan. 1 hari bekerja 8 7 87.50 1 12.50
2 Memproses permohonan pulang balik hasil atau deposit bagi permohonan yang lengkap 7 hari bekerja 15 15 0 0 0
3 Memproses permohonan pengurangan denda lewat bagi permohonan yang lengkap 7  hari bekerja  15 5 33.33 10 66.67

 

*Laporan pencapaian piagam pelanggan bagi Pejabat Daerah Tanah Kuala Selangor adalah secara 2 kali setahun.

    

    
        


Kemaskini pada 2021-03-05 08:59:30 daripada Administrator

  •  
  • Print
  • Email this page