Maklumbalas II Hubungi Kami || Soalan Lazim (FAQ) || Peta Laman || Kajian Kepuasan Pelanggan

KAJIAN KEPUASAN

PELANGGAN [ x ]


WAKTU URUSNIAGA DI   KAUNTER UNIT HASIL & UNIT PENDAFTARAN ADALAH DIBUKA SEPERTI BIASA KEPADA ORANG AWAM  

 

        ISNIN -KHAMIS             8.30PAGI - 3.30 PETANG

              JUMAAT               8.30 PAGI - 11.45 PAGI 2.45PTG - 3.30 PTG

 

SEBARANG PERTANYAAN          HUBUNGI TALIAN            03-3289 1010

 

w3c logo
Tetapan Semula Kecilkan size fontKembalikan saiz font kepada asalMemperbesarkan saiz font
    T
    T
    T
    T
 jata  jata2  new_title_6

Laporan Prestasi Pencapaian Piagam Pelanggan Unit Pembangunan Fizikal

     


 PRESTASI PENCAPAIAN PIAGAM PELANGGAN UNIT PEMBANGUNAN FIZIKAL,

BAHAGIAN PEMBANGUNAN

BAGI BULAN JULAI SEHINGGA DISEMBER 2020

 

BIL              AKTIVITI           

TEMPOH
 PENYELESAIAN  

JUMLAH
 PERMOHONAN  

  MENEPATI TEMPOH
MASA/STANDARD
  PIAGAM PELANGGAN  

MELEBIHI TEMPOH  
MASA/STANDARD 
PIAGAM   PELANGGAN  

         Jumlah           Menepati   Standard %     Menepati Standard JUMLAH TIDAK MENEPATI STANDARD % TIDAK MENEPATI STANDARD
1 Memproses dan menimbang permohonan projek kecik yang diterima 4 Minggu     95 95 100 - -
2 Menguruskan pelaksanaan projek kecik yang telah diluluskan     12 Minggu 95 94 99 1 1
3

Menyemak dan memproses dokumen tuntutan yang telah lengkap sebelum dikemukan kepada Unit Kewangan untuk dibuat pembayaran.

1 Minggu 95 95 100 - -

 

*Laporan pencapaian piagam pelanggan bagi Pejabat Daerah Tanah Kuala Selangor adalah secara 2 kali setahun.

    

Kemaskini pada 2021-02-26 13:35:01 daripada Administrator

  •  
  • Print
  • Email this page