Tetapan Semula Kecilkan size fontKembalikan saiz font kepada asalMemperbesarkan saiz font
    T
    T
    T
    T
logo-jata
Laman Web Rasmi

PEJABAT DAERAH / TANAH KUALA SELANGOR

cekap, telus dan mesra

 

w3c

faq-img

Soalan
Lazim

hubungi-kami

Hubungi
Kami

maklumbalas

Aduan &
MaklumBalas

peta-laman

Peta
Laman

Laporan Prestasi Pencapaian Piagam Pelanggan Unit Pembangunan Fizikal

     


 PRESTASI PENCAPAIAN PIAGAM PELANGGAN UNIT PEMBANGUNAN FIZIKAL,

BAHAGIAN PEMBANGUNAN

BAGI BULAN JULAI SEHINGGA DISEMBER 2020

 

BIL              AKTIVITI           

TEMPOH
 PENYELESAIAN  

JUMLAH
 PERMOHONAN  

  MENEPATI TEMPOH
MASA/STANDARD
  PIAGAM PELANGGAN  

MELEBIHI TEMPOH  
MASA/STANDARD 
PIAGAM   PELANGGAN  

         Jumlah           Menepati   Standard %     Menepati Standard JUMLAH TIDAK MENEPATI STANDARD % TIDAK MENEPATI STANDARD
1 Memproses dan menimbang permohonan projek kecik yang diterima 4 Minggu     95 95 100 - -
2 Menguruskan pelaksanaan projek kecik yang telah diluluskan     12 Minggu 95 94 99 1 1
3

Menyemak dan memproses dokumen tuntutan yang telah lengkap sebelum dikemukan kepada Unit Kewangan untuk dibuat pembayaran.

1 Minggu 95 95 100 - -

 

*Laporan pencapaian piagam pelanggan bagi Pejabat Daerah Tanah Kuala Selangor adalah secara 2 kali setahun.

    

Kemaskini pada 2021-02-26 13:35:01 daripada Administrator

  •  
  • Print
  • Email this page