|
PRESTASI PENCAPAIAN PIAGAM PELANGGAN UNIT PEMBANGUNAN MASYARAKAT,
BAHAGIAN PEMBANGUNAN
BAGI BULAN JANUARI SEHINGGA JUN 2022
BIL |
AKTIVITI |
TEMPOH
PENYELESAIAN
|
JUMLAH
PERMOHONAN
|
MENEPATI TEMPOH
MASA/STANDARD
PIAGAM PELANGGAN
|
MELEBIHI TEMPOH
MASA/STANDARD
PIAGAM PELANGGAN
|
Jumlah Menepati Standard |
% Menepati Standard |
JUMLAH TIDAK MENEPATI STANDARD |
% TIDAK MENEPATI STANDARD |
1 |
Inisiatif Peduli Rakyat
Dana Usahawan Mikro Selangor (DUMS)
Memastikan permohonan diterima, disiasat, diproses dan sedia untuk dipertimbangkan dalam mesyuarat pemilihan DUMS
|
6 minggu |
13 |
13 |
100 |
- |
- |
2 |
Inisiatif Peduli Rakyat
Program Pembasmian Kemiskinan Blueprint
Memastikan permohonan diterima,disiasat, diproses dan sedia untuk dipertimbangkan dalam mesyuarat pemilihan Blueprint
|
6 minggu |
24 |
24 |
100 |
- |
- |
3 |
Inisiatif Peduli Rakyat
Program Bantuan Rumah Kerajaan Prihatin (Baikpulih dan Bina Baru)
Memastikan permohonan rumah kerajaan prihatin diterima, disiasat, diproses dan sedia untuk dipertimbangkan dalam mesyuarat pemilihan pemilihan Penerima bantuan Rumah Kerajaan Prihatin.
|
6 minggu |
9 |
9 |
100 |
- |
- |
PRESTASI PENCAPAIAN PIAGAM PELANGGAN UNIT PEMBANGUNAN MASYARAKAT,
BAHAGIAN PEMBANGUNAN
BAGI BULAN JULAI SEHINGGA DISEMBER 2022
BIL |
AKTIVITI |
TEMPOH
PENYELESAIAN
|
JUMLAH
PERMOHONAN
|
MENEPATI TEMPOH
MASA/STANDARD
PIAGAM PELANGGAN
|
MELEBIHI TEMPOH
MASA/STANDARD
PIAGAM PELANGGAN
|
Jumlah Menepati Standard |
% Menepati Standard |
JUMLAH TIDAK MENEPATI STANDARD |
% TIDAK MENEPATI STANDARD |
1 |
Inisiatif Peduli Rakyat
Dana Usahawan Mikro Selangor (DUMS)
Memastikan permohonan diterima, disiasat, diproses dan sedia untuk dipertimbangkan dalam mesyuarat pemilihan DUMS
|
6 minggu |
11 |
11 |
100 |
- |
- |
2 |
Inisiatif Peduli Rakyat
Program Pembasmian Kemiskinan Blueprint
Memastikan permohonan diterima,disiasat, diproses dan sedia untuk dipertimbangkan dalam mesyuarat pemilihan Blueprint
|
6 minggu |
0 |
0 |
0 |
- |
- |
3 |
Inisiatif Peduli Rakyat
Program Bantuan Rumah Kerajaan Prihatin (Baikpulih dan Bina Baru)
Memastikan permohonan rumah kerajaan prihatin diterima, disiasat, diproses dan sedia untuk dipertimbangkan dalam mesyuarat pemilihan pemilihan Penerima bantuan Rumah Kerajaan Prihatin.
|
6 minggu |
0 |
0 |
0 |
- |
- |
*Laporan pencapaian piagam pelanggan bagi Pejabat Daerah Tanah Kuala Selangor adalah secara 2 kali setahun.
|
|
Kemaskini pada 2023-04-05 15:30:28 daripada Administrator