Maklumbalas II Hubungi Kami || Soalan Lazim (FAQ) || Peta Laman || Kajian Kepuasan Pelanggan

Imbas QR Kod bagi
melayari Portal Rasmi
menggunakan mobil
 [ x ]

qr

Kajian Kepuasan Pelanggan PDTKS

klik untuk sertai kami >>


Kalender PDTKS

w3c logo
Tetapan Semula Kecilkan size fontKembalikan saiz font kepada asalMemperbesarkan saiz font
    T
    T
    T
    T
 jata  jata2  new_title_6

Dasar & Objektif Kualiti

 

       

1. DASAR KUALITI
    
   " BAHAGIAN KHIDMAT PENGURUSAN AKAN MELAKSANAKAN PENGURUSAN PENTADBIRAN DAN KEWANGAN MENERUSI PERANCANGAN YANG SISTEMATIK DAN BERKESAN DEMI KEPUASAN PELANGGAN SERTA PENAMBAHBAIKAN YANG BERTERUSAN"
 

2. OBJEKTIF KUALITI

SKOP

OBJEKTIF KUALITI 

KEWANGAN

  1. Memastikan proses pembayaran dibuat dalam tempoh 14 hari selepas menerima bil

  2. Memastikan tuntutan elaun lebih masa / elaun perjalanan diterima sebelum 10hb setiap bulan berikutnya.

PENTADBIRAN

 
  1. Memastikan borang tempahan kenderaan diterima sebelum 1 hari penggunaan kenderaan tersebut bagi 

      menghadapi pertindihan tempahan.

  2. Memastikan aduan diedarkan kepada pihak yang berkenaan serta-merta selepas menerima aduan.

PERKHIDMATAN

  1. Memastikan setiap kakitangan mendapat latihan sekurang-kurangnya 7 hari setahun

       

 


Kemaskini pada 2019-02-22 08:58:11 daripada Administrator

  •  
  • Print
  • Email this page

  footer

PEJABAT DAERAH / TANAH KUALA SELANGOR,

45000 Kuala Selangor

Telefon : 03-32891010 II Fax : 03-32892145 II E-mel : ksel@selangor.gov.my

:: HAK CIPTA TERPELIHARA © 2021 PEJABAT DAERAH/TANAH KUALA SELANGOR ::

Paparan terbaik menggunakan: Internet Edge /Google Chrome / Firefox versi terkini.

Dasar Privasi & Dasar Keselamatan | Hak Cipta |

Mengenai Kami | Bantuan | W3C | Penafian

iso

Certified to ISO 9001: 2008


Certified to ISO 9001:2008

Hari IniHari Ini195
Jumlah PelawatJumlah Pelawat740041
Total count : 740041 Tarikh Kemaskini : 24-10-2021