Tetapan Semula Kecilkan size fontKembalikan saiz font kepada asalMemperbesarkan saiz font
    T
    T
    T
    T
logo-jata
Laman Web Rasmi

PEJABAT DAERAH / TANAH KUALA SELANGOR

cekap, telus dan mesra

 

w3c

faq-img

Soalan
Lazim

hubungi-kami

Hubungi
Kami

maklumbalas

Aduan &
MaklumBalas

peta-laman

Peta
Laman

Dasar & Objektif Kualiti

 

       

1. DASAR KUALITI
    
   " BAHAGIAN KHIDMAT PENGURUSAN AKAN MELAKSANAKAN PENGURUSAN PENTADBIRAN DAN KEWANGAN MENERUSI PERANCANGAN YANG SISTEMATIK DAN BERKESAN DEMI KEPUASAN PELANGGAN SERTA PENAMBAHBAIKAN YANG BERTERUSAN"
 

2. OBJEKTIF KUALITI

SKOP

OBJEKTIF KUALITI 

KEWANGAN

  1. Memastikan proses pembayaran dibuat dalam tempoh 14 hari selepas menerima bil

  2. Memastikan tuntutan elaun lebih masa / elaun perjalanan diterima sebelum 10hb setiap bulan berikutnya.

PENTADBIRAN

 
  1. Memastikan borang tempahan kenderaan diterima sebelum 1 hari penggunaan kenderaan tersebut bagi 

      menghadapi pertindihan tempahan.

  2. Memastikan aduan diedarkan kepada pihak yang berkenaan serta-merta selepas menerima aduan.

PERKHIDMATAN

  1. Memastikan setiap kakitangan mendapat latihan sekurang-kurangnya 7 hari setahun

       

 


Kemaskini pada 2022-11-23 12:34:36 daripada Administrator

  •  
  • Print
  • Email this page