|
1. DASAR KUALITI
" BAHAGIAN KHIDMAT PENGURUSAN AKAN MELAKSANAKAN PENGURUSAN PENTADBIRAN DAN KEWANGAN MENERUSI PERANCANGAN YANG SISTEMATIK DAN BERKESAN DEMI KEPUASAN PELANGGAN SERTA PENAMBAHBAIKAN YANG BERTERUSAN"
2. OBJEKTIF KUALITI
SKOP
|
OBJEKTIF KUALITI
|
KEWANGAN
|
1. Memastikan proses pembayaran dibuat dalam tempoh 14 hari selepas menerima bil
2. Memastikan tuntutan elaun lebih masa / elaun perjalanan diterima sebelum 10hb setiap bulan berikutnya. |
PENTADBIRAN
|
1. Memastikan borang tempahan kenderaan diterima sebelum 1 hari penggunaan kenderaan tersebut bagi
menghadapi pertindihan tempahan.
2. Memastikan aduan diedarkan kepada pihak yang berkenaan serta-merta selepas menerima aduan.
|
PERKHIDMATAN
|
1. Memastikan setiap kakitangan mendapat latihan sekurang-kurangnya 7 hari setahun
|
|
|
Kemaskini pada 2022-11-23 12:34:36 daripada Administrator