E-Penyertaan Awam
Kategori | Topik | Pautan Dan Status Dibuka | Keputusan |
Perkhidmatan | Kajian Kepuasan Pelanggan Pejabat Daerah/Tanah Kuala Langat | Borang Kajian Online [Sedang Dibuka] | |
Perkhidmatan | Undian Ciri-Ciri Portal Pejabat Daerah/Tanah Kuala Langat | Borang Undian Ringkas [Sedang Dibuka] | Sedang dibuka |
Mengenai E-Penyertaan
E-Penyertaan ini adalah bertujuan untuk meningkatkan ketelusan dan penyertaan awam dalam mempertingkatkan mutu perkhidmatan Pejabat Daerah/Tanah Kuala Langat, Negeri Selangor. Pejabat Daerah/Tanah Kuala Langat sentiasa mengiktiraf penglibatan awam bagi membolehkan kami menerokai perspektif yang lebih luas, sumber maklumat, dan penyelesaian yang berpotensi untuk meningkatkan keputusan dan perkhidmatan. Ia juga menyediakan asas bagi hubungan produktif, dialog dan perbincangan yang lebih baik, dan tadbir urus yang teratur.
Objektif E-Penyertaan adalah untuk melibatkan rakyat dalam dasar pembangunan dan proses membuat keputusan melalui penggunaan teknologi maklumat dan komunikasi. Antara Saluran komunikasi yang digunakan adalah seperti Borang Kajian Online, Konsultasi Awam, Maklum Balas Pertanyaan, Undian, Media Sosial rasmi iaitu Facebook dan Twitter.
Kemaskini pada 2023-03-02 12:33:29 daripada Administrator