PENGUMUMAN | Lihat Semua |
|
KENYATAAN KERJA UNDI
TAWARAN KERJA UNDI PROJEK MARRIS FASA 2 DAN PROJEK MESRA RAKYAT (PMR) TAHUN 2023
PEJABAT DAERAH DAN TANAH HULU LANGAT
KENYATAAN KERJA UNDI
TAWARAN KERJA UNDI PROJEK SELANGOR PENYAYANG (PSP) FASA 1 TAHUN 2023
PENGUMUMAN
PENGUMUMAN
MAKLUMAN KEPADA PARA PELANGGAN YANG DIHORMATI, Berkuatkuasa SERTA-MERTA, Urusan Pendaftaran Surat Pemegang Amanah (PNPA) bagi kategori tanah : PERTANIAN, adalah DITANGGUHKAN sehingga satu kaedah penyelarasan dibuat oleh Pejabat Tanah dan Galian Selangor (PTGS), namun penguatkuasaannya masih bergantung pada arahan bertulis oleh PTGS. Harap Maklum,
Terima Kasih. PENTADBIR TANAH HULU LANGAT
PENGUMUMAN
Semua Permohonan Urusan Tanah Perlu Disertakan Dengan Resit Bayaran Cukai Semasa Dan Tunggakan.
Kegagalan Pemilik Tanah Menjelaskan Bayaran Cukai Tanah Akan Menyebabkan Permohonan Urusan Tanah
Tuan/Puan Ditangguhkan.
![]() |
PENGUMUMAN MAKLUMAN KEPADA PARA PELANGGAN YANG DIHORMATI, Berkuatkuasa SERTA-MERTA, Urusan Pendaftaran Surat Pemegang Amanah (PNPA) bagi kategori tanah : PERTANIAN, adalah DITANGGUHKAN sehingga satu kaedah penyelarasan dibuat oleh Pejabat Tanah dan Galian Selangor (PTGS), namun penguatkuasaannya masih bergantung pada arahan bertulis oleh PTGS. Harap Maklum, |
|
|
![]() |
KENYATAAN SEBUTHARGA SEBUTHARGA PROJEK BAIKPULIH INFRASTRUKTUR AWAM YANG ROSAK AKIBAT BANJIR MONSUN TIMUR LAUT 2021/2022 PDTHL |
BERITA TERKINI | |
|
Enakmen Kebebasan Maklumat Negeri Selangor 2011
Pekeliling Perkhidmatan Bilangan 5 Tahun 2007
Pekeliling SUK
Dasar Keselamatan ICT versi 2.0
Lain-lain
Pekeliling | Surat Pekeliling | Surat Hebahan
Laporan Prestasi Piagam Pelanggan 2023
Laporan Prestasi Piagam Pelanggan 2022
Jan - Mac | April-Jun | Julai - Sept | Okt - Disember
Laporan Prestasi Piagam Pelanggan 2021
Jan - Mac | April-Jun | Julai-Sept | Okt - Dis
Laporan Prestasi Piagam Pelanggan 2020
Jan - Mac 2020 | April-Jun | Oktober-Disember
Laporan Prestasi Piagam Pelanggan 2019
Jan - Mac | April - Jun | Julai - Sept | Oktober-Disember
Laporan Transaksi Perkhidmatan Atas Talian 2018
Laporan Prestasi Piagam Pelanggan 2018
Jan - Mac | April - Jun | Julai - September | Oktober-Disember
Sertai E-Penyertaan Awam bagi membantu PDTHL menambahbaik kualiti penyampaian perkhidmatan
Kategori | Topik | Pautan dan Status |
Perkhidmatan | Kajian Kepuasan Pelanggan PDTHL | Borang Atas Talian [ Sedang Dibuka ] |