Khas Untuk Pengguna [ x ]


KAJIAN KEPUASAN PELANGGAN
PDTHL

alt
Tetapan Semula Kecilkan size fontKembalikan saiz font kepada asalMemperbesarkan saiz font
    T
    T
    T
    T
alt  alt

pdthl

alt   

alt    alt    alt   

Piagam Pelanggan Bahagian Pembangunan

 

PIAGAM PELANGGAN BAHAGIAN PEMBANGUNAN

KAMI BERJANJI MEMBERIKAN PERKHIDMATAN TERBAIK KEPADA ORANG RAMAI DENGAN BERUSAHA MEMPERTINGKATKAN KUALITI PENGURUSAN PENTADBIRAN PEJABAT DAERAH/TANAH HULU LANGAT SECARA MENYELURUH SELARAS DENGAN MATLAMAT KAMI MENUJU KEARAH KECEMERLANGAN

JENIS URUSAN

TEMPOH PENYELESAIAN/

PELAKSANAAN

MELAKSANAKAN PROJEK-PROJEK DI BAWAH PERUNTUKAN NEGERI UNTUK PROJEK DI BAWAH RM200,000.00

SEPERTI SURAT ARAHAN DARIPADA UPEN

MENERIMA DAN MENGHANTAR PERMOHONAN PROJEK DARIPADA  WAKIL  RAKYAT/PENGHULU/ KETUA KAMPUNG/INDIVIDU YANG TELAH LENGKAP BQ & LAPORAN BERGAMBAR DARIPADA PJ UNTUK DIKEMUKAKAN KEPADA  UNIT PERANCANG EKONOMI NEGERI (UPEN)

14 HARI BEKERJA

PENGURUSAN PEMBAYARAN PROJEK

2 HARI BEKERJA

PEMILIHAN KONTRAKTOR

21 HARI BEKERJA

MENERIMA PERMOHONAN BANTUAN YANG DIPERLUKAN OLEH GOLONGAN MISKIN/IBU TUNGGAL DI BAWAH PROGRAM KERAJAAN  PRIHATIN DAN MENGEMUKAKAN KEPADA UPEN SETELAH LAPORAN DAN SIASATAN OLEH PJ DAN PENGHULU MUKIM

7 HARI BEKERJA

PENGESAHAN SURAT-SURAT DARIPADA ORANG AWAM

SERTA-MERTA

MEMBERI MAKLUM BALAS ADUAN/SURAT- MENYURAT

14 HARI BEKERJA

MENGURUSKAN DOKUMEN-DOKUMEN  TUNTUTAN PERUNTUKAN ADN DAN PARLIMEN UNTUK DIKEMUKAKAN KEPADA  BAHAGIAN KHIDMAT PENGURUSAN PEJABAT DAERAH HULU LANGAT

3 HARI BEKERJA

MENGURUSKAN  DOKUMEN-DOKUMEN TUNTUTAN PERUNTUKAN MPKK UNTUK DIKEMUKAKAN KEPADA  BAHAGIAN KHIDMAT PENGURUSAN PEJABAT DAERAH HULU LANGAT 

3 HARI BEKERJA

DANA USAHAWAN MIKRO NEGERI SELANGOR

SEPERTI SURAT ARAHAN DARIPADA UPEN

PROGRAM BLUEPRINT PEMBASMIAN KEMISKINAN NEGERI SELANGOR

SEPERTI SURAT ARAHAN DARIPADA UPEN

 

 


Kemaskini pada 2023-02-07 16:13:23 daripada Administrator

  •  
  • Print
  • Email this page