Khas Untuk Pengguna [ x ]

QR Kajian Kepuasan Pelanggan


KAJIAN KEPUASAN PELANGGAN
PDTHL

alt
Tetapan Semula Kecilkan size fontKembalikan saiz font kepada asalMemperbesarkan saiz font
    T
    T
    T
    T
alt  alt

alt   

alt    alt    alt   

Piagam Pelanggan Bahagian Pembangunan

 

PIAGAM PELANGGAN BAHAGIAN PEMBANGUNAN

KAMI BERJANJI MEMBERIKAN PERKHIDMATAN TERBAIK KEPADA ORANG RAMAI DENGAN BERUSAHA MEMPERTINGKATKAN KUALITI PENGURUSAN PENTADBIRAN PEJABAT DAERAH/TANAH HULU LANGAT SECARA MENYELURUH SELARAS DENGAN MATLAMAT KAMI MENUJU KEARAH KECEMERLANGAN

JENIS URUSAN

TEMPOH PENYELESAIAN/

PELAKSANAAN

MELAKSANAKAN PROJEK-PROJEK DI BAWAH PERUNTUKAN NEGERI UNTUK PROJEK DI BAWAH RM200,000.00

SEPERTI SURAT ARAHAN DARIPADA UPEN

MENERIMA DAN MENGHANTAR PERMOHONAN PROJEK DARIPADA  WAKIL  RAKYAT/PENGHULU/ KETUA KAMPUNG/INDIVIDU YANG TELAH LENGKAP BQ & LAPORAN BERGAMBAR DARIPADA PJ UNTUK DIKEMUKAKAN KEPADA  UNIT PERANCANG EKONOMI NEGERI (UPEN)

14 HARI BEKERJA

PENGURUSAN PEMBAYARAN PROJEK

2 HARI BEKERJA

PEMILIHAN KONTRAKTOR

21 HARI BEKERJA

MENERIMA PERMOHONAN BANTUAN YANG DIPERLUKAN OLEH GOLONGAN MISKIN/IBU TUNGGAL DI BAWAH PROGRAM KERAJAAN  PRIHATIN DAN MENGEMUKAKAN KEPADA UPEN SETELAH LAPORAN DAN SIASATAN OLEH PJ DAN PENGHULU MUKIM

7 HARI BEKERJA

PENGESAHAN SURAT-SURAT DARIPADA ORANG AWAM

SERTA-MERTA

MEMBERI MAKLUM BALAS ADUAN/SURAT- MENYURAT

14 HARI BEKERJA

MENGURUSKAN DOKUMEN-DOKUMEN  TUNTUTAN PERUNTUKAN ADN DAN PARLIMEN UNTUK DIKEMUKAKAN KEPADA  BAHAGIAN KHIDMAT PENGURUSAN PEJABAT DAERAH HULU LANGAT

3 HARI BEKERJA

MENGURUSKAN  DOKUMEN-DOKUMEN TUNTUTAN PERUNTUKAN MPKK UNTUK DIKEMUKAKAN KEPADA  BAHAGIAN KHIDMAT PENGURUSAN PEJABAT DAERAH HULU LANGAT 

3 HARI BEKERJA

DANA USAHAWAN MIKRO NEGERI SELANGOR

SEPERTI SURAT ARAHAN DARIPADA UPEN

PROGRAM BLUEPRINT PEMBASMIAN KEMISKINAN NEGERI SELANGOR

SEPERTI SURAT ARAHAN DARIPADA UPEN

 

 


Kemaskini pada 2023-02-07 16:13:23 daripada Administrator

  •  
  • Print
  • Email this page