Khas Untuk Pengguna [ x ]


KAJIAN KEPUASAN PELANGGAN
PDTHL

alt
Tetapan Semula Kecilkan size fontKembalikan saiz font kepada asalMemperbesarkan saiz font
    T
    T
    T
    T
alt  alt

pdthl

alt   

alt    alt    alt   

Piagam Pelanggan Bahagian Khidmat Pengurusan

 

PIAGAM PELANGGAN BAHAGIAN KHIDMAT PENGURUSAN

Kami berjanji memberikan perkhidmatan terbaik kepada orang ramai dengan berusaha mempertingkatkan Kualiti Pengurusan Pentadbiran Pejabat Daerah/Tanah Hulu Langat secara menyeluruh selaras dengan matlamat kami menuju kearah kecemerlangan.

Jenis Urusan

Tempoh penyelesaian/Pelaksanaan

Menyediakan baucer bayaran, pesanan kerajaan dan bil-bil tuntutan

14 hari bekerja

Menguruskan urusan personel, perkhidmatan dan perjawatan pegawai dan kakitangan 

14 hari bekerja

Menyediakan emolumen dan perubahan gaji kakitangan

10 hari bekerja

Menyediakan senarai nama pegawai/kakitangan bagi program latihan (‘online’ - anjuran SUK dll.)

5 hari bekerja

Menguruskan permohonan bekalan stor

7 hari bekerja

Selenggara aplikasi ICT

3 hari bekerja

Memberi maklum balas aduan (Jawapan penerimaan aduan pelanggan)

5 hari bekerja

Pengurusan Sumbangan Bantuan Bencana Daerah (Permohonan lengkap dan bergantung pada peruntukan Bencana Daerah)

Minimum 30 hari bekerja  

 

Pengurusan Permohonan Lesen Minuman Keras (Lesen dikeluarkan)

3 bulan

 

Pengurusan Majlis dan Keraian

Seperti surat arahan daripada JAIS

 

 

 

 

 

 


Kemaskini pada 2023-02-07 16:04:46 daripada Administrator

  •  
  • Print
  • Email this page