Tetapan Semula Menukar kontras kepada cerahMenukar kontras kepada asalMenukar kontras kepada gelapKecilkan size fontKembalikan saiz font kepada asalMemperbesarkan saiz font
    T
    T
    T
    T
    T
    T
img_jataselangor
Portal Rasmi

PEJABAT DAERAH DAN TANAH SEPANG

CEKAP TELUS DAN MESRA

faq-img

Soalan
Lazim

FAQ

Hubungi
Kami

Feedback

Aduan dan
Maklumbalas

sitemap

Peta
Laman

malay-flag

BAHASA
MALAYSIA

w3c

ENGLISH

w3c

W3C

Pencapaian Piagam Pelanggan Unit Teknikal dan Penguatkuasaan Bulan Jun 2019

BIL AKTIVITI TEMPOH PENYELESAIAN JUMLAH PERKHIDMATAN             MENEPATI TEMPOH                    MASA/STANDARD         PIAGAM PELANGGAN MELEBIHI TEMPOH     MASA/STANDARD     PIAGAM PELANGGAN
Jumlah Menepati Standard % Menepati Standard Jumlah Tidak Menepati Standard % Tidak Menepati Standard
1  Penyediaan Laporan Aduan Teknikal & Peguatkuasa Tujuh (7) hari bekerja 12 9 75 3 25
2  Permohonan Ukur (PU) ke Jupem Tujuh (7) hari bekerja 7 7 100    
3  Penyediaan Nombor PT Bagi Hak Milik Baru :-
 a) Individu
Lima (5) hari bekerja 6 6 100    
 b) Kelompok  96 96 100    
4  Mengemaskini rekod pelan Syit Piawaian, Faharasat   Pejabat Tanah (PT Indeks), Faharasat Lot (Lot Indeks)   dan pelbagai rekod rezab Dua Bulan (60) hari bekerja 53 53 100    
5  Penyesuaian Pelan Pra-Hitungan Dengan Pelan Akui   Untuk Penyediaan Hakmilik Kekal (Permohonan Yang   Lengkap) Lima (5) hari bekerja 285 285 100    
6  Pengesahan pelan Pra-Hitungan Jurukur Berlesan dan   lain-lain jabatan Empat belas (14) hari bekerja 1 1      

Kemaskini pada 2019-11-22 16:37:09 daripada Administrator

  •  
  • Print
  • Email this page