Tetapan Semula Menukar kontras kepada cerahMenukar kontras kepada asalMenukar kontras kepada gelapKecilkan size fontKembalikan saiz font kepada asalMemperbesarkan saiz font
    T
    T
    T
    T
    T
    T
img_jataselangor
Portal Rasmi

PEJABAT DAERAH DAN TANAH SEPANG

CEKAP TELUS DAN MESRA

faq-img

Soalan
Lazim

FAQ

Hubungi
Kami

Feedback

Aduan dan
Maklumbalas

sitemap

Peta
Laman

malay-flag

BAHASA
MALAYSIA

w3c

ENGLISH

w3c

W3C

Pencapaian Piagam Pelanggan Bahagian Khidmat Pengurusan Bulan November 2019

BIL AKTIVITI TEMPOH PENYELESAIAN JUMLAH PERKHIDMATAN MENEPATI TEMPOH MASA/STANDARD     PIAGAM PELANGGAN MELEBIHI TEMPOH MASA/STANDARD PIAGAM PELANGGAN
Jumlah Menepati Standard % Menepati Standard Jumlah Tidak Menepati Standard % Tidak Menepati Standard
1 Membuat bayaran bagi semua bil dan tuntutan (lengkap) yang diterima. 14 hari berkerja 2492 baucar 2492 100%    
2 Mengemukakan Penyata Penyesuaian ke Bendahari Negeri Selangor. Sebelum 15 haribulan berikutnya. 7 jenis penyata 7 100%    
3 Mengemaskini maklumat ke dalam Buku Perkhidmatan. 2 hari bekerja. 40 40 100%    
4 Menguruskan latihan dalaman kakitangan. 14 hari bekerja. Tiada        
5 Memberi maklumbalas kepada permohonan kuarters selepas Mesyuarat Jawatankuasa Perumahan. 5 hari bekerja. Tiada        
6 Menguruskan aduan yang diterima. 3 hari bekerja. 5 5 100%    
7 Menguruskan maklumbalas kepuasan pelanggan. 14 hari bekerja. 21 21 100%    
8 Menyampaikan bantuan kepada mangsa bencana yang layak setelah laporan lengkap diterima daripada agensi berkaitan. 14 hari bekerja. 12 12      
9 Menguruskan laporan kerosakan peralatan/perisian ICT yang diterima. 14 hari bekerja. 3 3 100%    
10 Menguruskan permohonan baru/pembaharuan lesen eksais. 6 bulan. 83 83 100%    

Kemaskini pada 2020-03-12 06:02:28 daripada Administrator

  •  
  • Print
  • Email this page