Tetapan Semula Menukar kontras kepada cerahMenukar kontras kepada asalMenukar kontras kepada gelapKecilkan size fontKembalikan saiz font kepada asalMemperbesarkan saiz font
    T
    T
    T
    T
    T
    T
img_jataselangor
Portal Rasmi

PEJABAT DAERAH DAN TANAH SEPANG

CEKAP TELUS DAN MESRA

faq-img

Soalan
Lazim

FAQ

Hubungi
Kami

Feedback

Aduan dan
Maklumbalas

sitemap

Peta
Laman

malay-flag

BAHASA
MALAYSIA

w3c

ENGLISH

w3c

W3C

Pencapaian Piagam Pelanggan Unit Teknikal dan Penguatkuasaan Bulan Oktober 2019

BIL AKTIVITI TEMPOH PENYELESAIAN JUMLAH PERKHIDMATAN MENEPATI TEMPOH MASA/STANDARD                PIAGAM PELANGGAN MELEBIHI TEMPOH MASA/STANDARD PIAGAM PELANGGAN
Jumlah Menepati Standard % Menepati Standard Jumlah Tidak Menepati Standard % Tidak Menepati Standard
1 Penyediaan Laporan Aduan Teknikal & Peguatkuasa Tujuh (7) hari bekerja 6 6 100    
2 Permohonan Ukur (PU) ke Jupem Tujuh (7) hari bekerja 11 11 100    
3 Penyediaan Nombor PT Bagi Hak Milik Baru :-
a) Individu
Lima (5) hari bekerja 18 18 100    
b) Kelompok  482 182 100    
4 Mengemaskini rekod pelan Syit Piawaian, Faharasat Pejabat Tanah (PT Indeks), Faharasat Lot (Lot Indeks) dan pelbagai rekod rezab Dua Bulan (60) hari bekerja 38 38 100    
5 Penyesuaian Pelan Pra-Hitungan Dengan Pelan Akui Untuk Penyediaan Hakmilik Kekal (Permohonan Yang Lengkap) Lima (5) hari bekerja 146 146 100    
6 Pengesahan pelan Pra-Hitungan Jurukur Berlesan dan lain-lain jabatan Empat belas (14) hari bekerja Tiada        

Kemaskini pada 2020-03-12 06:29:03 daripada Administrator

  •  
  • Print
  • Email this page