Tetapan Semula Menukar kontras kepada cerahMenukar kontras kepada asalMenukar kontras kepada gelapKecilkan size fontKembalikan saiz font kepada asalMemperbesarkan saiz font
    T
    T
    T
    T
    T
    T
img_jataselangor
Portal Rasmi

PEJABAT DAERAH DAN TANAH SEPANG

CEKAP TELUS DAN MESRA

faq-img

Soalan
Lazim

FAQ

Hubungi
Kami

Feedback

Aduan dan
Maklumbalas

sitemap

Peta
Laman

malay-flag

BAHASA
MALAYSIA

w3c

ENGLISH

w3c

W3C

Piagam Pelanggan Bahagian Pembangunan

PIAGAM PELANGGAN

BAHAGIAN PEMBANGUNAN

 

BIL

AKTIVITI

TEMPOH PENYELESAIAN/ PELAKSANAAN

 
 

1.

Melaksanakan projek-projek di bawah Peruntukan Negeri untuk projek di bawah RM200,000.00

 

3 bulan bekerja

(atau berdasarkan pada jumlah kos projek)

 

2.

Mengemukakan senarai projek yang dipohon oleh Wakil rakyat/Penghulu/Ketua Kampung/Individu kepada Unit Perancang Ekonomi Negeri (UPEN)

 

2 minggu

 

3.

Menguruskan dokumen invois pembayaran yang lengkap bagi Projek Negeri untuk dikemukakan kepada Bahagian Khidmat Pengurusan Pejabat Daerah Sepang

1 hari bekerja

 

4.

Menguruskan permohonan bantuan yang diperlukan oleh golongan miskin/ibu tunggal dibawah Program Kerajaan prihatin/Blueprint/IKS/   Kesihatan/IPT/SMUE/TAWAS ke Unit Perancangan Ekonomi Negeri (UPEN)

1 minggu

 

5.

Pengesahan surat-surat dokumen dari orang awam

 

Serta-merta

 

6.

Memberi maklum balas aduan/surat menyurat

 

1 minggu

 

7.

Menguruskan dokumen-dokumen tuntutan peruntukan ADN/Parlimen untuk dikemukakan kepada Bahagian Khidmat Pengurusan Pejabat Daerah Sepang

 

1 hari

 

8.

Menguruskan dokumen-dokumen tuntutan peruntukan JKKK untuk dikemukakan kepada Bahagian Khidmat Pengurusan Pejabat Daerah Sepang

 

1 hari

 

 


Kemaskini pada 2020-08-05 11:26:46 daripada Administrator

  •  
  • Print
  • Email this page