Tetapan Semula Menukar kontras kepada cerahMenukar kontras kepada asalMenukar kontras kepada gelapKecilkan size fontKembalikan saiz font kepada asalMemperbesarkan saiz font
    T
    T
    T
    T
    T
    T
img_jataselangor
Portal Rasmi

PEJABAT DAERAH DAN TANAH SEPANG

CEKAP TELUS DAN MESRA

faq-img

Soalan
Lazim

FAQ

Hubungi
Kami

Feedback

Aduan dan
Maklumbalas

sitemap

Peta
Laman

malay-flag

BAHASA
MALAYSIA

w3c

ENGLISH

w3c

W3C

Pencapaian Piagam Pelanggan Bahagian Khidmat Pengurusan Bulan April 2019

Pencapaian Piagam Pelanggan Bahagian Khidmat Pengurusan Bulan April 2019

 

BIL AKTIVITI TEMPOH PENYELESAIAN JUMLAH PERKHIDMATAN          MENEPATI TEMPOH                   MASA/STANDARD             PIAGAM PELANGGAN           MELEBIHI TEMPOH                     MASA/STANDARD           PIAGAM PELANGGAN
Jumlah Menepati Standard % Menepati Standard Jumlah Tidak Menepati Standard % Tidak Menepati Standard
1 Membuat bayaran bagi semua bil dan tuntutan (lengkap) yang diterima. 14 hari berkerja 694 baucar 694 100%    
2 Mengemukakan Penyata Penyesuaian ke Bendahari Negeri Selangor. Sebelum 15 haribulan berikutnya. 7 jenis penyata 7 100%    
3 Mengemaskini maklumat ke dalam Buku Perkhidmatan. 2 hari bekerja. 31 31 100%    
4 Menguruskan latihan dalaman kakitangan. 14 hari bekerja. 1 1 100%    
5 Memberi maklumbalas kepada permohonan kuarters selepas Mesyuarat Jawatankuasa Perumahan. 5 hari bekerja. Tiada        
6 Menguruskan aduan yang diterima. 3 hari bekerja. 10 10 100%    
7 Menguruskan maklumbalas kepuasan pelanggan. 14 hari bekerja. 31 31 100%    
8 Menyampaikan bantuan kepada mangsa bencana yang layak setelah laporan lengkap diterima daripada agensi berkaitan. 14 hari bekerja. Tiada        
9 Menguruskan laporan kerosakan peralatan/perisian ICT yang diterima. 14 hari bekerja. 8 8 100%    
10 Menguruskan permohonan baru/pembaharuan lesen eksais. 6 bulan. Tiada        

Kemaskini pada 2019-08-26 16:53:46 daripada Administrator

  •  
  • Print
  • Email this page