Tetapan Semula Menukar kontras kepada cerahMenukar kontras kepada asalMenukar kontras kepada gelapKecilkan size fontKembalikan saiz font kepada asalMemperbesarkan saiz font
    T
    T
    T
    T
    T
    T
img_jataselangor
Portal Rasmi

PEJABAT DAERAH DAN TANAH SEPANG

CEKAP TELUS DAN MESRA

faq-img

Soalan
Lazim

FAQ

Hubungi
Kami

Feedback

Aduan dan
Maklumbalas

sitemap

Peta
Laman

malay-flag

BAHASA
MALAYSIA

w3c

ENGLISH

w3c

W3C

Pencapaian Piagam Pelanggan Unit Teknikal dan Penguatkuasaan Bulan April 2019

Pencapaian Piagam Pelanggan Unit Teknikal dan Penguatkuasaan Bulan April 2019

 

BIL AKTIVITI TEMPOH PENYELESAIAN JUMLAH PERKHIDMATAN MENEPATI TEMPOH MASA/STANDARD                PIAGAM PELANGGAN MELEBIHI TEMPOH MASA/STANDARD PIAGAM PELANGGAN
Jumlah Menepati Standard % Menepati Standard Jumlah Tidak Menepati Standard % Tidak Menepati Standard
1 Penyediaan Laporan Aduan Teknikal & Peguatkuasa Tujuh (7) hari bekerja 9 9 100    
2 Permohonan Ukur (PU) ke Jupem Tujuh (7) hari bekerja 4 4 100    
3 Penyediaan Nombor PT Bagi Hak Milik Baru :-
a) Individu
Lima (5) hari bekerja 3 3 100    
b) Kelompok  62 62 100    
4 Mengemaskini rekod pelan Syit Piawaian, Faharasat Pejabat Tanah (PT Indeks), Faharasat Lot (Lot Indeks) dan pelbagai rekod rezab Dua Bulan (60) hari bekerja 30 30 100    
5 Penyesuaian Pelan Pra-Hitungan Dengan Pelan Akui Untuk Penyediaan Hakmilik Kekal (Permohonan Yang Lengkap) Lima (5) hari bekerja 174 174 100    
6 Pengesahan pelan Pra-Hitungan Jurukur Berlesan dan lain-lain jabatan Empat belas (14) hari bekerja Tiada        

Kemaskini pada 2019-07-16 08:43:07 daripada Administrator

  •  
  • Print
  • Email this page