Tetapan Semula Menukar kontras kepada cerahMenukar kontras kepada asalMenukar kontras kepada gelapKecilkan size fontKembalikan saiz font kepada asalMemperbesarkan saiz font
    T
    T
    T
    T
    T
    T
img_jataselangor
Portal Rasmi

PEJABAT DAERAH DAN TANAH SEPANG

CEKAP TELUS DAN MESRA

faq-img

Soalan
Lazim

FAQ

Hubungi
Kami

Feedback

Aduan dan
Maklumbalas

sitemap

Peta
Laman

malay-flag

BAHASA
MALAYSIA

w3c

ENGLISH

w3c

W3C

Pencapaian Piagam Pelanggan Unit Teknikal dan Penguatkuasaan Bulan Januari 2020

BIL AKTIVITI TEMPOH PENYELESAIAN JUMLAH PERKHIDMATAN           MENEPATI TEMPOH                MASA/STANDARD       PIAGAM PELANGGAN        MELEBIHI TEMPOH               MASA/STANDARD      PIAGAM PELANGGAN
Jumlah Menepati Standard % Menepati Standard Jumlah Tidak Menepati Standard % Tidak Menepati Standard
1  Penyediaan Laporan Aduan Teknikal & Peguatkuasa Tujuh (7) hari bekerja 10 8 80% 2 20%
2  Permohonan Ukur (PU) ke Jupem Tujuh (7) hari bekerja 11 11 100%    
3  Penyediaan Nombor PT Bagi Hak Milik Baru :-
 a) Individu
Lima (5) hari bekerja 7 7 100%    
 b) Kelompok  174 174 100%    
4  Mengemaskini rekod pelan Syit Piawaian, Faharasat   Pejabat Tanah (PT Indeks), Faharasat Lot (Lot Indeks)   dan pelbagai rekod rezab Dua Bulan (60) hari bekerja 368 368 100%    
5  Penyesuaian Pelan Pra-Hitungan Dengan Pelan Akui   Untuk Penyediaan Hakmilik Kekal (Permohonan Yang   Lengkap) Lima (5) hari bekerja 572 572 100%    
6  Pengesahan pelan Pra-Hitungan Jurukur Berlesan   dan lain-lain jabatan Empat belas (14) hari bekerja Tiada        

Kemaskini pada 2020-08-25 11:39:24 daripada Administrator

  •  
  • Print
  • Email this page