Tetapan Semula Menukar kontras kepada cerahMenukar kontras kepada asalMenukar kontras kepada gelapKecilkan size fontKembalikan saiz font kepada asalMemperbesarkan saiz font
    T
    T
    T
    T
    T
    T
img_jataselangor
Portal Rasmi

PEJABAT DAERAH DAN TANAH SEPANG

CEKAP TELUS DAN MESRA

faq-img

Soalan
Lazim

FAQ

Hubungi
Kami

Feedback

Aduan dan
Maklumbalas

sitemap

Peta
Laman

malay-flag

BAHASA
MALAYSIA

w3c

ENGLISH

w3c

W3C

Pencapaian Piagam Pelanggan Unit Teknikal dan Penguatkuasaan Bulan Jun 2020

BIL AKTIVITI TEMPOH PENYELESAIAN JUMLAH PERKHIDMATAN          MENEPATI TEMPOH                     MASA/STANDARD           PIAGAM PELANGGAN       MELEBIHI TEMPOH                 MASA/STANDARD          PIAGAM PELANGGAN
Jumlah Menepati Standard % Menepati Standard Jumlah Tidak Menepati Standard % Tidak Menepati Standard
1  Penyediaan Laporan Aduan Teknikal & Peguatkuasa Tujuh (7) hari bekerja 10 6 60 4 40
2  Permohonan Ukur (PU) ke Jupem Tujuh (7) hari bekerja 10 10 100    
3  Penyediaan Nombor PT Bagi Hak Milik Baru :-
 a) Individu
Lima (5) hari bekerja 6 6 100    
 b) Kelompok  210 210 100    
4  Mengemaskini rekod pelan Syit Piawaian, Faharasat   Pejabat Tanah (PT Indeks), Faharasat Lot (Lot Indeks)   dan pelbagai rekod rezab Dua Bulan (60) hari bekerja 46 46 100    
5  Penyesuaian Pelan Pra-Hitungan Dengan Pelan Akui   Untuk Penyediaan Hakmilik Kekal (Permohonan Yang   Lengkap) Lima (5) hari bekerja 1026 1026 100    
6  Pengesahan pelan Pra-Hitungan Jurukur Berlesan   dan lain-lain jabatan Empat belas (14) hari bekerja Tiada        

Kemaskini pada 2020-08-25 12:03:46 daripada Administrator

  •  
  • Print
  • Email this page