Tetapan Semula Menukar kontras kepada cerahMenukar kontras kepada asalMenukar kontras kepada gelapKecilkan size fontKembalikan saiz font kepada asalMemperbesarkan saiz font
    T
    T
    T
    T
    T
    T
img_jataselangor
Portal Rasmi

PEJABAT DAERAH DAN TANAH SEPANG

CEKAP TELUS DAN MESRA

faq-img

Soalan
Lazim

FAQ

Hubungi
Kami

Feedback

Aduan dan
Maklumbalas

sitemap

Peta
Laman

malay-flag

BAHASA
MALAYSIA

w3c

ENGLISH

w3c

W3C

Pencapaian Piagam Pelanggan Bahagian Khidmat Pengurusan Bulan 10-12 2016

BIL AKTIVITI TEMPOH PENYELESAIAN JUMLAH PERKHIDMATAN

MENEPATI TEMPOH     MASA/STANDARD       PIAGAM PELANGGAN

         MELEBIHI TEMPOH                     MASA/STANDARD             PIAGAM PELANGGAN
Jumlah Menepati Standard % Menepati Standard Jumlah Tidak Menepati Standard % Tidak Menepati Standard
1 Membuat bayaran bagi semua bil dan tuntutan (lengkap) yang diterima. 14 hari berkerja 2809 baucer 7483 100%    
2 Mengemukakan Penyata Penyesuaian ke Bendahari Negeri Selangor. Sebelum 15 haribulan berikutnya. 7 penyata 21 100%    
3 Mengemaskini maklumat ke dalam Buku Perkhidmatan. 2 hari bekerja. 89 89 100%    
4 Menguruskan latihan dalaman kakitangan. 14 hari bekerja. 3 3 100%    
5 Memberi maklumbalas kepada permohonan kuarters selepas Mesyuarat Jawatankuasa Perumahan. 5 hari bekerja. 4 4 100    
6 Menguruskan aduan yang diterima. 3 hari bekerja. 23 23 100%    
7 Menguruskan maklumbalas kepuasan pelanggan. 14 hari bekerja. 196 196 100%    
8 Menyampaikan bantuan kepada mangsa bencana yang layak setelah laporan lengkap diterima daripada agensi berkaitan. 14 hari bekerja. Tiada Tiada Tiada    
9 Menguruskan laporan kerosakan peralatan/perisian ICT yang diterima. 14 hari bekerja. 27 27 100%    
10 Menguruskan permohonan baru/pembaharuan lesen eksais. 6 bulan. 66 66 Tiada    

Kemaskini pada 2017-01-18 09:34:50 daripada Administrator

  •  
  • Print
  • Email this page