Tetapan Semula Menukar kontras kepada cerahMenukar kontras kepada asalMenukar kontras kepada gelapKecilkan size fontKembalikan saiz font kepada asalMemperbesarkan saiz font
    T
    T
    T
    T
    T
    T
img_jataselangor
Portal Rasmi

PEJABAT DAERAH DAN TANAH SEPANG

CEKAP TELUS DAN MESRA

faq-img

Soalan
Lazim

FAQ

Hubungi
Kami

Feedback

Aduan dan
Maklumbalas

sitemap

Peta
Laman

malay-flag

BAHASA
MALAYSIA

w3c

ENGLISH

w3c

W3C

Pencapaian Piagam Pelanggan Bahagian Pembangunan Bulan 7-9 2017

Pencapaian Piagam Pelanggan Bahagian Pembangunan Bulan 7-9 2017

 

BIL AKTIVITI TEMPOH PENYELESAIAN JUMLAH PERKHIDMATAN MENEPATI TEMPOH MASA/STANDARD              PIAGAM PELANGGAN MELEBIHI TEMPOH MASA/STANDARD                  PIAGAM PELANGGAN
Jumlah Menepati Standard % Menepati Standard Jumlah Tidak Menepati Standard % Tidak Menepati Standard
1 Melaksanakan projek-projek di bawah Peruntukan Negeri untuk projek di bawah RM200,000.00 3 bulan bekerja (atau berdasarkan pada jumlah kos projek) 133 Projek 133 100%    
2 Mengemukakan senarai projek yang dipohon oleh Wakil rakyat/Penghulu/Ketua Kampung/Individu kepada Unit Perancang Ekonomi Negeri (UPEN) 2 minggu Tiada        
3 Menguruskan dokumen invois pembayaran yang lengkap bagi Projek Negeri untuk dikemukakan kepada Bahagian Khidmat Pengurusan Pejabat Daerah Sepang 1 hari bekerja 70 Invoice 70 100%    
4 Menguruskan permohonan bantuan yang diperlukan oleh golongan miskin/ibu tunggal dibawah Program Kerajaan prihatin/Blueprint/IKS/   Kesihatan/IPT//TAWAS ke Unit Perancangan Ekonomi Negeri (UPEN) 1 minggu Tiada        
5 Pengesahan surat-surat dokumen dari orang awam Serta-merta 30 Permohonan 30 100%    
6 Memberi maklum balas aduan/surat menyurat 1 minggu Tiada        
7 Menguruskan dokumen-dokumen tuntutan peruntukan ADN/Parlimen untuk dikemukakan kepada Bahagian Khidmat Pengurusan Pejabat Daerah Sepang 1 hari 145 Permohonan 145 100%    
8 Menguruskan dokumen-dokumen tuntutan peruntukan JKKK untuk dikemukakan kepada Bahagian Khidmat Pengurusan Pejabat Daerah Sepang 1 hari 78 Permohonan 78 100%    
9 Menguruskan tuntutan rekupan Skim Mesra Usia Emas (SMUE) selepas menerima dokumen lengkap 7 hari 60 Permohonan 60 100%    
10 Menguruskan pembayaran SMUE Fasa 2 selepas proses pembayaran Fasa 1 selesai 2 bulan 105 Permohonan 105 100%    

Kemaskini pada 2017-12-07 14:33:36 daripada Administrator

  •  
  • Print
  • Email this page