Tetapan Semula Menukar kontras kepada cerahMenukar kontras kepada asalMenukar kontras kepada gelapKecilkan size fontKembalikan saiz font kepada asalMemperbesarkan saiz font
    T
    T
    T
    T
    T
    T
img_jataselangor
Portal Rasmi

PEJABAT DAERAH DAN TANAH SEPANG

CEKAP TELUS DAN MESRA

faq-img

Soalan
Lazim

FAQ

Hubungi
Kami

Feedback

Aduan dan
Maklumbalas

sitemap

Peta
Laman

malay-flag

BAHASA
MALAYSIA

w3c

ENGLISH

w3c

W3C

Pencapaian Piagam Pelanggan Bahagian Khidmat Pengurusan Bulan 1-3 2018

Pencapaian Piagam Pelanggan Bahagian Khidmat Pengurusan Bulan 1-3 2018

 

BIL AKTIVITI TEMPOH PENYELESAIAN JUMLAH PERKHIDMATAN MENEPATI TEMPOH MASA/STANDARD PIAGAM PELANGGAN MELEBIHI TEMPOH MASA/STANDARD PIAGAM PELANGGAN
Jumlah Menepati Standard % Menepati Standard Jumlah Tidak Menepati Standard % Tidak Menepati Standard
1  Membuat bayaran bagi semua bil dan tuntutan   (lengkap) yang diterima.  14 hari berkerja  933 baucar 933 100%    
2  Mengemukakan Penyata Penyesuaian ke   Bendahari Negeri Selangor.  Sebelum 15 haribulan   berikutnya. 21 21 100%    
3  Mengemaskini maklumat ke dalam Buku   Perkhidmatan.  2 hari bekerja. 29 29 100%    
4  Menguruskan latihan dalaman kakitangan.  14 hari bekerja. 6 6 100%    
5  Memberi maklumbalas kepada permohonan   kuarters selepas Mesyuarat Jawatankuasa   Perumahan.  5 hari bekerja. Tiada        
6  Menguruskan aduan yang diterima.  3 hari bekerja. 15 15 100%    
7  Menguruskan maklumbalas kepuasan   pelanggan.  14 hari bekerja. 85 85 100%    
8  Menyampaikan bantuan kepada mangsa   bencana yang layak setelah laporan lengkap   diterima daripada agensi berkaitan.  14 hari bekerja. 3 3 100    
9  Menguruskan laporan kerosakan   peralatan/perisian ICT yang diterima.  14 hari bekerja. 18 18 100%    
10  Menguruskan permohonan baru/pembaharuan   lesen eksais.  6 bulan. 6 6 100%    

Kemaskini pada 2018-08-07 16:08:08 daripada Administrator

  •  
  • Print
  • Email this page