
PELAKSANAAN TINJAUAN KEPUASAN PELANGGAN MENGENAI PENYAMPAIAN PERKHIDMATAN AWAM MENGGUNAKAN APLIKASI MyPELANGGAN
Sertai kajian berikut yang dijalankan oleh MAMPU
Sasaran Responden : Orang awam/pelanggan yang menerima perkhidmatan agensi kerajaan dalam tempoh 12 bulan terkebelakang
Tempoh kajian bertarikh : 24 Julai hingga 31 Oktober 2017
Pautan URL : http://mypelanggan.mampu.gov.my/module/questionnaire/questionnaire.php?jab=selangor&qid=64
Sasaran Responden : Orang awam/pelanggan yang menerima perkhidmatan agensi kerajaan dalam tempoh 12 bulan terkebelakang
Tempoh kajian bertarikh : 24 Julai hingga 31 Oktober 2017
Pautan URL : http://mypelanggan.mampu.gov.my/module/questionnaire/questionnaire.php?jab=selangor&qid=64
Maklumat Kajian :
Sebagaimana maklum, satu elemen di bawah faktor merit dalam penilaian Indeks SSR 2017 ialah mengenai Tinjauan Kepuasan Pelanggan. Tinjauan tersebut akan dilaksanakan menggunakan aplikasi MyPelanggan mulai 24 Julai hingga 31 Oktober 2017.
Kajian adalah dijalankan secara online menggunakan pautan URL berikut:
>>http://mypelanggan.mampu.gov.my/module/questionnaire/questionnaire.php?jab=selangor&qid=64
Untuk makluman, tetapan minimum bagi tinjauan ialah 330 responden yang menerima perkhidmatan agensi dalam tempoh 12 bulan terkebelakang.
Pegawai MAMPU yang boleh dihubungi bagi sebarang pertanyaan dan kemusykilan adalah seperti berikut:
Mogana Rau A/L Muniandy
Tel : 03-88723078/016-6945231
Emel : mogana@mampu.gov.my
Constance ak Gerunsin
Tel : 03-88725023
Tel : 03-88725023
Emel : constance@mampu.gov.my
Kerjasama tuan/puan dalam menjayakan tinjauan yang tersebut amat dihargai dan didahului dengan ucapan ribuan terima kasih.
~Urus Setia Indeks SSR, MAMPU
Kemaskini pada 2017-08-08 10:02:21 daripada Administrator