Reset Setting Change contrast to brightChange contrast to originalChange contrast to darkChange to thin layoutChange to default layoutChange to wide layoutChange font size to lower sizeChange font size to original sizeChange font size to large size
T
T
T
T
T
T
Portal Rasmi
KERAJAAN NEGERI SELANGOR
 
selangorSELAMAT DATANG [ TUTUP X ]
KE PORTAL RASMI
KERAJAAN NEGERI SELANGOR

SERTAI KAJIAN KEPUASAN 
PELANGGAN PORTAL SELANGOR


SERTAI KAJIAN KEPUASAN 
PELANGGAN PEJABAT SUK SELANGOR

KLIK/SCAN
qr kajian pelanggan portal
 

KLIK/SCANqr kajian pelanggan suk

Penambahbaikan kecekapan sistem rawatan air Klang & Shah Alam

SHAH ALAM 15 DIS: SYABAS melaksanakan kerja menggantikan kelengkapan kritikal di kolam takungan air sebagai usaha berterusan menambah baik sistem rawatan air bermula jam 9 malam, 21 Disember hingga jam 6 pagi, 22 Disember ini.

Ketua Jabatan Komunikasi Korporat, Amin Lin Abdullah, berkata bekalan air kepada pengguna di Klang dan Shah Alam terganggu dan mengalami tekanan air rendah semasa kerja menggantikan kelengkapan itu.

syabass

“Kami berusaha menyiapkan kerja ini secepat mungkin, pengguna dinasihati menyimpan bekalan air mencukupi sebelum 21 Disember ini,” kata Amin Lin dalam kenyataan media.

Beliau berkata selepas kerja penggantian injap selesai, bekalan air pulih berperingkat di dalam tempoh 24 jam bermula pada jam 6 pagi, 22 Disember ini.

Antara kawasan terlibat gangguan ini termasuk Pekan Meru; seluruh Kampung Meru; Persiaran Hamzah Alang; Klang Central, Meru; Jalan Haji Abdul Manan; Kampung Bukit Kapar; Pekan Kapar; Kampung Tok Muda, Kapar; Kampung Sungai Serdang; Felda Bukit Cerakah dan Kampung Cerakah Jaya.

Untuk maklumat lebih lanjut, pengguna boleh muat turun aplikasi telefon pintar mySYABAS (melalui Google Playstore and AppStore) atau melayari www.syabas.com.my; Facebook SYABAS ‘puspel’ atau Twitter SYABAS ‘puspel syabas’.

http://bm.selangorku.com/category/berita-selangor


Kemaskini pada 2015-12-22 14:56:56 daripada Administrator

  •  
  • Print