Reset Setting Change contrast to brightChange contrast to originalChange contrast to darkChange to thin layoutChange to default layoutChange to wide layoutChange font size to lower sizeChange font size to original sizeChange font size to large size
T
T
T
T
T
T
Portal Rasmi
KERAJAAN NEGERI SELANGOR
 
selangorSELAMAT DATANG [ TUTUP X ]
KE PORTAL RASMI
KERAJAAN NEGERI SELANGOR

SERTAI KAJIAN KEPUASAN 
PELANGGAN PORTAL SELANGOR


SERTAI KAJIAN KEPUASAN 
PELANGGAN PEJABAT SUK SELANGOR

KLIK/SCAN
qr kajian pelanggan portal
 

KLIK/SCANqr kajian pelanggan suk

MB: Hargai pembayar cukai, saji perkhidmatan terbaik

PETALING JAYA, 9 APR: Pendekatan ‘people engagement’ penting bagi pihak berkuasa tempatan (PBT) mendepani cabaran berurusan dengan pembayar cukai.

Menteri Besar, Dato’ Seri Mohamed Azmin Ali, berkata pembangunan masa kini juga menuntut PBT melibatkan pembayar cukai dalam setiap perancangan mereka.

MB MBPJ

Katanya, dengan itu pembayar cukai lebih menghargai seterusnya bersama-sama menjayakan setiap perancangan PBT.

“Orang Petaling Jaya ‘demanding’, begitu juga dengan wakil rakyatnya kerana mereka mahu terbaik dengan pembangunan teratur dan tersusun demi kesejahteraan rakyat.

“Jadi, Majlis Bandaraya Petaling Jaya (MBPJ) kena ‘engage’ dengan mereka serta sabar menghadapi karenah pembayar cukai dengan kemahiran serta ilmu,” katanya.

Beliau berkata demikian dalam Majlis Anugerah Perkhidmatan Cemerlang 2015 dan Meraikan Pesara 2016 MBPJ di Dewan Sivik, di sini, semalam.

MBPJ PEKERJA CEMERLANG 2016

Hadir sama, Datuk Bandar, Mohd Azizi Mohd Zain dan Ahli Dewan Negeri (ADN) Bukit Gasing, R. Rajiv.

Majlis menyaksikan seramai 143 kakitangan MBPJ menerima Anugerah Perkhidmatan Cemerlang selain 23 pesara menerima sijil penghargaan dan cenderamata.

http://bm.selangorku.com/category/berita-selangor


Kemaskini pada 2016-04-14 10:38:08 daripada Administrator

  •  
  • Print